ROZWIĄZANIE:
Oprogramowanie eGuard powstało w odpowiedzi na potrzeby zastąpienia tradycyjnej książki służby agencji ochrony – jej elektroniczną formą. Korzystanie z papierowej wersji było uciążliwe ze względu na długi czas wyszukiwania informacji oraz łatwość popełnienia błędu. Okazało się również, że nasi klienci zostali zobligowani przez przepisy i normy obowiązujące w Polsce do trzymania ewidencji w formie elektronicznej.
Naszym rozwiązaniem na powyższe było przygotowanie systemu eGuard, czyli elektronicznej książki służby. eGuard to aplikacja www, która pozwala na pracę z dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę internetową z dostępem do sieci. Takie podejście umożliwia wprowadzanie zdarzeń oraz śledzenie statystyk praktycznie z każdego miejsca na świecie.
W aplikacji podstawowym elementem, wokół którego toczy się praca, jest zdarzenie. Dowódcy zmiany mogą je tworzyć, w celu zapisu informacji, o tym co wydarzyło się na obiekcie. Zdarzenia podzielone są na różne typy i kategorie ułatwiające prowadzenie ewidencji, których jest kilkanaście. Począwszy od zdarzeń dotyczących przebiegu służby, aż po te dotyczące kradzieży czy włamań. Przygotowana aplikacja www, posiada wbudowaną wyszukiwarkę z filtrami. Pozwala to łatwo sięgać do danych historycznych, w celu odszukania informacji o incydentach, nawet po długim czasie.
Nasza aplikacja www została wyposażona w moduł generowania raportów dobowych. Pozwala on na tworzenie zestawień niezbędnych dla agencji ochrony za pomocą kilku kliknięć myszką. Raporty zwierają informacje o wszystkich zdarzeniach w ciągu doby. Można je modyfikować pod indywidualne potrzeby klientów, tak aby wyszczególniać pewne kategorie zdarzeń, które są istotne dla osób zarządzających pracą obiektu.
Dodatkową funkcjonalności istotną dla menadżerów obiektów jest możliwość generowania statystyk na podstawie zdarzeń. Poza standardowymi wykresami zdarzeń na przestrzeni czasu lub ich rozkładu według typu istnieje możliwość śledzenia opóźnień otwarć sklepów najemców. Dane te pozwalają śledzić na bieżąco jak funkcjonuje obiekt wraz z jego wszystkimi częściami składowymi.
Efekty:
Wdrożona aplikacja www znacznie zmniejszyła czas wyszukiwania informacji historycznych oraz tworzenia raportów. Statystyki pozwoliły na identyfikację nieprawidłowości, a nasz Klient podniósł efektywność pracy swojego zespołu.
KORZYŚCI:
- Pełna kontrola nad pracą obiektu oraz nadzór nad pracownikami
- Błyskawiczna reakcja w sytuacjach awaryjnych
- Szybkie wyszukiwanie informacji
- Łatwe tworzenie statystyk i analiz
- Większa konkurencyjność na rynku
- Łatwa w obsłudze aplikacja www
Nowoczesny system rejestracji zdarzeń.
Komu wdrażamy EGuard?
Firmom zajmującym się ochroną mienia
oraz zarządcom obiektów.
Zastosowanie:
Rejestracja zdarzeń w chronionych obiektach
kontrola przebiegu służby.
Wybrana zaleta?
Krótki czas wdrożenia
niski koszt utrzymania.
Główne założenie:
Zastępuje tradycyjne papierowe książki służby.