fbpx
Wstecz

Helpdesk – system usprawniający komunikację z działem IT

W trosce o usprawnienie komunikacji z użytkownikami i podnoszenie jakości świadczonych usług, wdrożyliśmy nowy system helpdeskowy. Taki system, jest niezbędny dla efektywnej pracy każdego działu IT, a tym bardziej, gdy jest to zewnętrzny dział informatyczny. Helpdesk pozwala na sprawną komunikację, pomiędzy użytkownikami, a informatykami i przyspiesza czas realizacji zgłoszeń.

Szybka komunikacji z klientem, użytkownikiem

Komunikacji z wykorzystaniem helpdesku jest o wiele wydajniejsza i skuteczniejsza z wielu powodów. Jest to główny punkt kontaktu dla użytkownika w momencie, gdy pojawi się jakiś problem z zakresu IT. Użytkownicy mogą skontaktować się z Helpdeskiem i zawsze otrzymają pomoc. Ich zgłoszenie otrzyma unikatowy numer, który ułatwi jego identyfikację podczas rozmowy z pracownikiem działu IT. Aby skrócić czas rejestracji zgłoszenia nasi partnerzy mogą samodzielnie logować się do systemu i tworzyć zgłoszenia. Ponadto mogą dodawać komentarze i wysyłać zapytania do zarejestrowanych zgłoszeń bezpośrednio z poziomu aplikacji.

Helpdesk to również Baza Wiedzy

Nasz system posiada bazę wiedzy, która na bieżąco będzie rozwijana i aktualizowana. Funkcjonalność bazy wiedzy, może pomóc nam w przypadku rozwiązywania najczęściej pojawiających się problemów, bez konieczności oczekiwania na reakcję informatyków. Czasami za pomocą krótkiej instrukcji z bazy wiedzy, użytkownik będzie miał możliwość rozwiązać swój problem od razu. Dział IT, dbając o aktualność tej bazy, optymalizuje na bieżąco czas rozwiązywania problemów.

Podgląd zdarzeń

Jakość komunikacji pomiędzy użytkownikiem a działem IT poprawia również możliwość śledzenia statusu zgłoszenia oraz podglądu zdarzeń. W dowolnym momencie partner może sprawdzić na jakim etapie jest jego zgłoszenie i kto aktualnie się nim zajmuje. Ma również możliwość podglądu historii zgłoszeń a managerowie po stronie klienta widza raporty i zestawienia dotyczące zgłoszeń generowanych w ich działach. Poziomy helpdesku są różne, od informatyka pierwszej linii wsparcia, po inżyniera drugiej linii wsparcia. Informacja o tym, kto w danym momencie zajmuje się naszym problemem, pozwoli nam szybciej uzyskać informację o jego statusie.

Gratis do usługi outsourcingowej

Dostęp do systemu helpdeskowego, nie wymaga żadnych dodatkowych opłat. Jest to element świadczonych przez nas usług i sprawna platforma komunikacji. Każdy użytkownik w organizacji naszych klientów, może w dowolnym momencie zgłosić problem i śledzić status jego realizacji. Dajemy dodatkowe narzędzie, usprawniające realizację usług.

Profesjonaliści mają system helpdeskowym

Wszystkie profesjonalne działy IT, czy to zewnętrzne, czy wewnętrzne, posiadają systemy helpdeskowe. My również, jako profesjonaliści, mamy nową wersję takiego narzędzia. Posiadaliśmy wcześniej inny system zgłoszeń, ale nie spełniał on oczekiwań naszych klientów. Dlatego jesteśmy przekonani, że nowy system w pełni, będzie wspierał współpracę w obszarze IT. Skądinąd nie wszyscy korzystają z systemów helpdeskowych, a niestety forma mailowa, czy też telefoniczna staje się już mało wydajna.

Nowa jakość

Życzymy naszym klientom satysfakcji z korzystania z nowego systemu helpdeskowego. Wierzymy, że podniesie on poziom komfortu korzystania z naszych usług. Naszych klientów zapraszamy do korzystania z systemu helpdeskowego a naszych potencjalnych partnerów na ins.com.pl

Autor: Grzegorz Drzewiński -

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /wp-content/themes/ins/functions.php on line 1634

RESZTA Z AKTUALNOŚCI

Office 365 – korzystny wpływ na Twoją firmę

Office 365 jest już na rynku od kilku lat. Jego pojawienie się wywołało duże zaciekawienie oraz obawy. Microsoft postanowił bowiem ulokować dobrze nam znaną usługę w chmurze. ...

2019-07-31 Czytaj więcej

Czy outsourcing działu IT pomaga w sprzedaży nowych samochodów? Tak!

Wyobraźmy sobie, że główny serwer w salonie się zepsuł. Biuro obsługi klienta i System do zamawiania części, które były zainstalowane na serwerze, nie działają, a serwis jest ...

2019-06-25 Czytaj więcej

Cyfrowy hydraulik – ochrona przed wyciekiem danych

Wykorzystując w pracy internet nieustannie narażamy nasze środowisko informatyczne na ataki różnych wirusów lub programów szpiegujących. Zastosowanie dobrego oprogramowania ...

2019-06-04 Czytaj więcej
NEWER POSTSOLDER POSTS

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jeśli potrzebujesz wsparcia i wiedzy naszych specjalistów IT, masz świetny pomysł i szukasz ludzi, z którymi mógłbyś go zrealizować, zostaw kontakt do siebie, a na pewno się odezwiemy. Czekamy na Ciebie.

lub

Zostaw swój numer telefonu.
Oddzwonimy!
Wprowadź poprawnie numer swojego telefonu Zaznacz zgodę Twój numer został zapisany - oddzwonimy już niedługo