Helpdesk – system usprawniający komunikację z działem IT
W trosce o usprawnienie komunikacji z użytkownikami i podnoszenie jakości świadczonych usług, wdrożyliśmy nowy system helpdeskowy. Taki system, jest niezbędny dla efektywnej pracy każdego działu IT, a tym bardziej, gdy jest to zewnętrzny dział informatyczny. Helpdesk pozwala na sprawną komunikację, pomiędzy użytkownikami, a informatykami i przyspiesza czas realizacji zgłoszeń.
Szybka komunikacji z klientem, użytkownikiem
Komunikacji z wykorzystaniem helpdesku jest o wiele wydajniejsza i skuteczniejsza z wielu powodów. Jest to główny punkt kontaktu dla użytkownika w momencie, gdy pojawi się jakiś problem z zakresu IT. Użytkownicy mogą skontaktować się z Helpdeskiem i zawsze otrzymają pomoc. Ich zgłoszenie otrzyma unikatowy numer, który ułatwi jego identyfikację podczas rozmowy z pracownikiem działu IT. Aby skrócić czas rejestracji zgłoszenia nasi partnerzy mogą samodzielnie logować się do systemu i tworzyć zgłoszenia. Ponadto mogą dodawać komentarze i wysyłać zapytania do zarejestrowanych zgłoszeń bezpośrednio z poziomu aplikacji.
Helpdesk to również Baza Wiedzy
Nasz system posiada bazę wiedzy, która na bieżąco będzie rozwijana i aktualizowana. Funkcjonalność bazy wiedzy, może pomóc nam w przypadku rozwiązywania najczęściej pojawiających się problemów, bez konieczności oczekiwania na reakcję informatyków. Czasami za pomocą krótkiej instrukcji z bazy wiedzy, użytkownik będzie miał możliwość rozwiązać swój problem od razu. Dział IT, dbając o aktualność tej bazy, optymalizuje na bieżąco czas rozwiązywania problemów.
Podgląd zdarzeń
Jakość komunikacji pomiędzy użytkownikiem a działem IT poprawia również możliwość śledzenia statusu zgłoszenia oraz podglądu zdarzeń. W dowolnym momencie partner może sprawdzić na jakim etapie jest jego zgłoszenie i kto aktualnie się nim zajmuje. Ma również możliwość podglądu historii zgłoszeń a managerowie po stronie klienta widza raporty i zestawienia dotyczące zgłoszeń generowanych w ich działach. Poziomy helpdesku są różne, od informatyka pierwszej linii wsparcia, po inżyniera drugiej linii wsparcia. Informacja o tym, kto w danym momencie zajmuje się naszym problemem, pozwoli nam szybciej uzyskać informację o jego statusie.
Gratis do usługi outsourcingowej
Dostęp do systemu helpdeskowego, nie wymaga żadnych dodatkowych opłat. Jest to element świadczonych przez nas usług i sprawna platforma komunikacji. Każdy użytkownik w organizacji naszych klientów, może w dowolnym momencie zgłosić problem i śledzić status jego realizacji. Dajemy dodatkowe narzędzie, usprawniające realizację usług.
Profesjonaliści mają system helpdeskowym
Wszystkie profesjonalne działy IT, czy to zewnętrzne, czy wewnętrzne, posiadają systemy helpdeskowe. My również, jako profesjonaliści, mamy nową wersję takiego narzędzia. Posiadaliśmy wcześniej inny system zgłoszeń, ale nie spełniał on oczekiwań naszych klientów. Dlatego jesteśmy przekonani, że nowy system w pełni, będzie wspierał współpracę w obszarze IT. Skądinąd nie wszyscy korzystają z systemów helpdeskowych, a niestety forma mailowa, czy też telefoniczna staje się już mało wydajna.
Nowa jakość
Życzymy naszym klientom satysfakcji z korzystania z nowego systemu helpdeskowego. Wierzymy, że podniesie on poziom komfortu korzystania z naszych usług. Naszych klientów zapraszamy do korzystania z systemu helpdeskowego a naszych potencjalnych partnerów na ins.com.pl
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /wp-content/themes/ins/functions.php on line 1634